Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R41a67d27e62k 28S57e35m88a 3772258523890

další bukvice s nároky? jděte už s tím do ...

0/−1
25.6.2018 13:40

V55a47l58e45r44i28e 41B30u92č92k57o95v62á 9184700371837

Sem? https://www.psp.cz/sqw/hp.sqw?k=192 Vždyť joo, už jim píši. :-P Ještě nějaké přání?

0/0
25.6.2018 20:08
Foto

V38l93a22d28i60m24í14r 64K88r21o35u15p95a 8307178651652

Mnoho diskutérů zde, i pod mým vlastním článkem na toto téma se mnou ani s panem Sidovským hrubě nesouhlasí. Všem těmto lidem bych nyní rád položil jednu jednoduchou a snad každému srozumitelnou otázku - JAK A ČÍM PŘESNĚ KONKRÉTNĚ VÁM OSOBNĚ (ANO, VÁM, NIKOMU DALŠÍMU, NECHCI ČÍST ŽÁDNÁ ALE SPOLEČNOST, ALE STÁT...), MŮŽE UŠKODIT SITUACE, KDY BY DOSTALI HOMOSEXUÁLOVÉ AUTOMATICKÉ PRÁVO ZDĚDIT SPOLEČNÝ MAJETEK JEDEN PO DRUHÉM, NEBO VYPLÁCENÍ VDOVSKÉHO DŮCHODU? Odpověď si prosím dobře rozmyslete, nyní budete psát jen sami za sebe, jeden jak tu jste.

+1/0
20.6.2018 14:54

V59a10l97e60r53i10e 47B45u69č48k19o30v98á 9204850971147

Mohu i já? :-) Já bych to viděla tak, že ten, kdo souhlasí zejména s panem Sidovským, tak ať sepíše dopis a jednotlivě jej rozešle pouze těm poslancům, které nám zde pan Janis tak hezky vypsal. Asi lepší, než se zde hádat. Já osobně už na tom pracuji ;-) Na stránkách poslanecké sněmovny tuto možnost máme.

+1/0
20.6.2018 15:42
Foto

V48l30a40d70i93m33í53r 79K55r17o15u25p96a 8717508401952

Tak a bác - najednou je ticho po pěšině...

0/0
20.6.2018 16:43

J57a69n 39P32e83r93n73i82k 8890741938446

Takže si to shrňme:

1) dědit můžete na základě reg. partnerství. To Vám nestačí?

2) Vdovský důchod? Důchod je financován průběžně, tzn. děti platí na rodiče. Jenže bukvice jaksi nemohou mít děti. Takže jaksi z principu průběžného důchodového systému to možné není.

Co tam máte dál? Každá deviace s sebou nese negativa a s tím se holt musíte smířit nebo se vyléčit.

+2/−3
20.6.2018 10:13

V88a11l48e17r90i80e 85B35u94č65k76o53v79á 9974920421307

Tak si to shrňme:

1. Máte zřejmě moře času řešit něco co Vás nezajímá a ani Vás to nikterak nezatěžuje??

2. Ten čas věnujte odkazům na informace na registrované partnerství

3. Slovní urážky padají od lidí bez rozumu, srdce, nedostatku informací.

4. Zjistěte si co to znamená deviace.

5. Zjistěte si co znamená být osobou s jinou sexuální orientací

6. Už máte práci a platíte daně?

7. Jestli nemáte doma papírové pytlíky nebo svěrací kazajku, zařídím...;-) Dneska už tu máme pokrokovou dobu, tak se dá vše obvolat a taaak.

+2/−1
20.6.2018 10:25

Z72d75e67n89ě13k 62D26a67n81d64a 1361655

Koukám slečna nebo paní je demokratka každým coulem. Ještě, že jsem z diskuse s ní vypadl. Ztráta času a házení toho... těm...

Třeba mi také zařídí neslepené pytlíky a kýbl lepidla.

0/0
20.6.2018 16:29

K86a13r57l59a 45N66o16v65á17k16o90v64á 4144102915917

1) podívejte se na § 1634 - 1640 občanského zákoníku. Vidíte tam snad, že dědí registrovaný partner ? Nikoliv, řeč je tam jen o pozůstalém manželovi

2) Průběžně je financována i tzv. státní sociální podpora, ze které se vyplácejí rodičovské příspěvky a přídavky na děti. Tudíž je financována i z daní gayů, kteří, jak píšete, z principu žádné děti mít nebudou a tudíž takový příspěvek čerpat nebudou. Obdobně gayové nepotřebují školky, školy, zdravotnictví pro své děti, přesto na ně přispívají. Pokud vám nevadí, že gayové přispívají na děti heterosexuálů, nemělo by vám vadit ani to, že děti heterosexuálů přispívají na důchod homosexuálům. A i gayové přispívají do důchodového systému.

3) Léčit by se měl ten, kdo ještě v tomto století považuje homosexualitu za deviaci nebo nemoc.

+1/0
25.6.2018 8:31

J84i52t85k11a 41P62ř27i98k36r53y84l47o31v48á 9194269584687

Plně souhlasím, Janisi. Kdyby byla petice, prosím, dejte mi vědět. Držím palce V

+4/0
19.6.2018 20:40
Foto

O17n61d29ř93e44j 41B86e75č22á66n 6849124858122

Ještě v minulém století jsme museli vykat svým rodičům, kouřit se smělo prakticky všude a před 30 lety jsme povinně věšeli dvě různé vlajky do oken. Toto je minulost. Pravidla se mění, svět se rozvíjí. Sňatky homosexuálů jsou povoleny v 25 zemích, z toho 16 je v Evropě. V čem je naše kultura manželství jiná, než v ostatních státech jako je Kanada, Německo, JAR nebo Argentina? Budu bojovat! A vy buďte fér! V

+2/0
19.6.2018 17:02
Foto

V70l33a82d38i77m35í34r 34K85r58o33u90p80a 8677438671952

Napíšu to trochu jakoby ostře, i když to tak nemyslím, ale nedávno jsem četl hlášku nějakého slavného člověka, bohužel si už nevzpomenu na jeho jméno. Ten člověk řekl - "...dneska už nechce být nikdo odpovědně silnej, dneska už chce být každej jen teplej"...

+2/−5
19.6.2018 10:28

M73i16l44a92n 40S72t90e17h54l24í64k 7490609233331

To z vás tedy zase jednou vypadlo "moudro". :-/RvRv

+3/0
19.6.2018 11:29
Foto

V67l82a76d97i65m79í47r 33K44r82o74u69p69a 8527598281412

TO nevypadlo ze mě, ale možná to některé lidi donutí přemýšlet. Chápu, že jsou lidé s homosexuální orientací, někteří to ale dávají na obdiv více, než by museli, kdo z nás, heterosexuálů dělá něco podobného? Tím nemyslím pana Sidovského, toho nemám za hysterika, jako jsou někteří jiní homosexuálové, co mají pocit, že pro ně někdo někde chystá hranici na upálení.

+2/0
19.6.2018 11:48

M54i69c20h95a50l 19G39e60c90i30k 6335219687834

Heterosexuali su vacsinovou zlozkou populacie, vsetky zakony rodinneho aj ostatneho prava boli az donedavna tvorene vyhradne s ohladom na ich potreby a ich sposob zivota a kazdy ich a priori povazuje za "normalnych", resp. za nejaky spolocensky standard. Preto mi pripada nezmyselne predhadzovat, ze sa neznazia "zviditelnit" tak ako gayovia. Pokial ma clovek nejaky problem, tak nanho potrebuje upozornit a ak ho spolocnost nadalej ignoruje, tak hlada ucinnejsie sposoby zviditelnenia. Az budu politici a siroka verejnost brat na specificke potreby tychto ludi rovnaky meter, ako na vlastne potreby, ocakaval by som, ze gay pride akcie a gay kluby mozno proste vysumia do stratena.

+2/0
19.6.2018 12:54
Foto

V34l44a98d33i97m89í45r 11K26r36o81u10p19a 8647138301642

Dnes jsem na toto téma napsal sám blog, jako reakci na tento článek, pod kterým diskutujeme. Tam asi vysvětluju svůj postoj k problémům homosexuálů komplexněji, než se možná zdá z této diskuse.

https://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=667471

0/0
19.6.2018 14:32

V93a94l33e94r90i12e 36B27u72č46k47o74v58á 9244220741977

Pane Kroupa, pouze zde Vám dávám za pravdu, ale také pouze v něčem. Problém je v tom, že i ti, které takto označujete, do této skupiny zapadají. Ale pozor, autor jistě nebrání sám sebe, pouze vypráví svůj příběh. Odpoveď na Vaši otázku je taková, že hetero se bránit v tomto smyslu nemusí. A také nevytváří náhodou pochody i hetero zase jiných skupin? Hetero i gayové jsou různých povah,. Proto být zrovna pod tímto příspěvkem a ještě navíc pana Sidovského mně nepřijde moc dobré...rozumíte mi? Tady jde o víc, zkuste vidět ty lepší, ne ty horší...

0/0
19.6.2018 18:17

Z28b61y38n94ě52k 52H83a23l49u98z74a 5573690658382

Rodina je základ státu, společnosti. Proč, je evidentní. Z tohoto titulu má rodina určitá privilegia, práva. Rodinu tvoří muž, žena a jejich děti. Homosexuálové mají registrované partnerství, z kterého jim též vyplývají jistá privilegia (např. dědění), inu proč ne. Problém nevidím v registrovaném partnerství (banalita, uzavírá se cca. 250 reg. partnerství ročně (srovnejte s 50 tis. sňatky ročně), takže poptávka po registrované partnerství je jen taková mediální bublina), ale v erozi rodiny podporované zejména levičáckými pokrokáři a "dobrotrusy" (v jejichž zájmu je oslabení postavení rodiny a zvětšení závislosti jedince na státu) jež se projevuje např. i nepřiměřenou podporou tzv. sexuálních menšin. Výsledkem je téměř 50% podíl dětí narozených mimo manželství.

+11/−3
19.6.2018 9:03

V25a45l88e43r41i72e 16B34u52č97k36o67v22á 9694340201247

Taaak a zde je jasně viditelné, že načteno máte 0% Souhlasím v tom, že rodina je základ státu,ale nikde jsem nezaznamenala, kde je přímo napsáno, kdo rodinu tvoří. Rodina je domácnost, kde společně žijí osoby, kteří spolu chtějí žít celý život, sdílejí dobré i zlé...atd.

+5/−8
19.6.2018 9:19

V77l60a45d42i66m37í51r 47K28r22a76m72a71r89i14č 9911845956399

Trochu svojská definícia, pani Bučková. Bez dieťaťa (vlastného alebo adoptovaného) nemožno hovoriť o rodine. Vysvetlenie vo Wikipédii, výkladovom slovníku českého, príp. slovenského jazyka, atď.

+3/0
19.6.2018 9:36

V19a16l92e96r22i36e 84B95u26č83k71o53v24á 9884590781197

Širší rodina

Rodina je v sociologii solidární skupina osob navzájem spjatých manželstvím

+4/0
19.6.2018 9:39

V29l95a58d17i46m94í23r 59K38r61a79m18a31r74i36č 9721945116179

Nesúhlasím. Osoby zviazané manželstvom = manželský pár, ešte nie rodina. Obaja manželia + dieťa = rodina. Jeden rodič + dieťa = neúplná rodina. Kriteriálny znak: dieťa.

+4/0
19.6.2018 9:44

V84a62l33e15r80i40e 35B63u56č68k61o83v21á 9204940721877

A já nesouhlasím s Vámi, asi zapeklitý případ.

+1/−2
19.6.2018 9:58

V46l32a71d21i78m47í82r 74K14r87a93m19a44r79i29č 9861525936569

Že nesúhlasíte so mnou, to je v poriadku. Problémom je, že nesúhlasíte s kolektívmi autorov - akademikov, ktorých odbornosť názorov a správnosť definícií je akceptovaná širokou verejnosťou. Ale, koniec koncov, prečo by ste nemohli mať pravdu Vy, s tým, že oni všetci sa mýlia?

0/0
19.6.2018 10:03

V95a90l77e75r20i41e 65B90u76č76k68o97v36á 9114480361727

K tomuto Vám něco řeknu, nikdy, v životě nikdy jsem nebyla ovce jdoucí s davem. Mám svou hlavu a svůj názor. A pochopitelně, když já jsem já, budu si myslet, že je správný, jako Vy, nebo ne? A jak píši i na jiných stránkách...pravda je to, co je podložené fakty a přitom máte v srdci lásku a ne nenávist.

0/−1
19.6.2018 10:18

Z38b94y15š25e49k 40H75l52i41n53k22a 3871413960683

S davem jít nemusíte. Pokud si ale budete svévolně vykládat ustálený význam slov, pak se nedivte, že si s ostatními nebudete rozumět. Rodina už ze samotného významu slova napovídá, že se tam rodí děti. Tedy bez dětí se nemůžeme bavit o rodině.

+3/0
19.6.2018 11:07

V25í48t76ě96z68s55l60a79v 23K55o16š96ť45á88l 9678174948

Myslet si můžete, co chcete, ale zkuste se zamyslet nad slovem "rodina". Souvisí s rozením dětí a rodiči, proto rodina. Manželství je fajn, ale manželé, jak se i říká, "založí rodinu" teprve narozením dítěte.

+3/0
19.6.2018 11:15

D53a56n57a 57P88o40l55a59n11e32c78k86á 3536135447795

To jako že manželé, kteří ještě nemají děti, nejsou rodina? To snad ne!

+5/−2
19.6.2018 10:31

V10l82a86d34i51m66í26r 76K25r90a68m43a42r40i62č 9731465266439

Aj keď Vás to prekvapuje, presne tak to je.

+2/−1
19.6.2018 12:57

D84a48n20a 35P17o31l46a66n32e81c92k68á 3526705267455

Není. Nikde není stanoveno, z kolika a jakých členů se má rodina skládat. Možná si to tak představujete vy.

+1/0
19.6.2018 13:06

V16l79a81d53i86m39í79r 42K96r71a21m26a69r69i15č 9491365686589

https://sk.wikipedia.org/wiki/Rodina

https://cs.wikipedia.org/wiki/Rodina

Nepredstavujem si to tak len ja, ale aj odborníci a väčšina spoločnosti. My všetci si to predstavujeme inak, než Vy.

0/0
19.6.2018 13:14

D41a88n56a 78P13o14l98a92n94e31c32k25á 3726265947565

A vy všetci, to je kdo?

0/0
19.6.2018 13:27

V92l63a72d56i55m67í77r 37K45r19a29m95a62r75i52č 9421825216849

Pani Polanecká, snažím sa vyhýbať útoku "ad hominem" ako sa len dá, ale tlačíte ma na hranu. Je pravdou, že spojenie "my všetci" som použil v samostatnej vete nasledujúcej až po vete, kde som definoval, kto sú to tí "my všetci". Predpokladal som, že čítate s porozumením obsahu. Ospravedlňujem sa za vadný predpoklad.

0/0
19.6.2018 13:35

D55a58n10a 78P48o86l45a84n20e74c55k48á 3106745227225

My Češi to vidíme trochu jinak, ne tak jednoznačně.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Rodina#Dva_modely_rodiny

0/−1
19.6.2018 13:34

V85l62a22d13i72m20í28r 43K92r84a12m40a28r78i88č 9411605406489

Ako som už vyššie uviedol - čítať s porozumením. Konflikt nie je v rozdielnosti napísaného, ale vo Vašom chápaní napísaného v rozpore s obsahom textu.

A na margo - Vy si onikáte?

0/−1
19.6.2018 13:44

D96a91n84a 34P68o19l82a67n62e88c69k29á 3316495637655

A kde si onikám?

0/0
19.6.2018 16:17

Z78d69e18n21ě45k 40D66a84n63d83a 1141655

Jestli si děláte jen tak srandu a oživujete diskusi - budiž. Jestli hájíte postuláty dané moderními směry sociologie je mi Vás a Vám podobných líto. Současně mne štve když čtu jaké počty sociologů každoročně produkuje naše školství. Další slepá větev vývoje člověka.

0/0
19.6.2018 17:46

V40a85l23e87r68i35e 25B29u11č38k53o92v88á 9514650541337

;-D;-D;-D;-D8-o;-D;-D Vy se mě ptáte, jestli si dělám srandu a nebo oživuji diskuzi a v dalším příspěvku mě sdělujete, že svět nekončí na hranici mé viditelnosti....hmmmm, tak to je vtip roku. Autor jistě pochopí....;-D;-D

0/0
20.6.2018 12:18

Z65d80e89n63ě22k 19D71a51n28d13a 1661355

To už je na mne moc. To vzdávám. Špatně jsem odhadl hlubiny Vašeho uvažování a myšlének.

0/0
20.6.2018 16:24

V98a70l84e15r27i36e 76B74u81č59k94o33v44á 9644500261257

...dodám, ještě příbuzné, aby to bylo celistvé. Proto širší rodina...

0/0
19.6.2018 9:41

Z32b92y73n22ě61k 96H13a23l11u28z75a 5513450508322

Zákon o rodině č. 94/1963 Sb.

§ 1

(1) Manželství je trvalé společenství muže a ženy založené zákonem stanoveným způsobem.

(2) Hlavním účelem manželství je založení rodiny a řádná výchova dětí.

Ještě nějaká duchaplná připomínka?

+5/−1
19.6.2018 9:44

V58a93l11e66r68i87e 71B24u88č78k50o16v84á 9664290561677

Nejedná se právě o úpravu? Bloger zde popisuje, že žádá změnu, protože zdravý rozum je jedna věc...Pane Haluza, myslete svou hlavou, ne cizí, prosím...jinak to nemá smysl. Co Vám vadí na tom, kdyby se toto změnilo, omezí vás to? Trvám na svém.

+3/−6
19.6.2018 9:57

Z54b36y95n19ě91k 23H47a72l81u90z25a 5183100338462

Odpověď najdete na začátku vlákna. A můj rozum (a zatím naštěstí i většiny společnosti) říká něco jiného, než rozum váš.

+2/−1
19.6.2018 10:05
Foto

J18i72ř74í 49K63r82á57t37k59ý 3780842424

A co takhle povolit "rodinu" pedofilům? Sexuální anomálie jako každá jiná, všichni si musí být přece rovni. Nebo třeba nekrofil, proč mu nepovolit vzít si nějakou tu mrtvolu? Vždyť je to diskriminace.

Absurdní? No já nevím, příroda vedla ke vzniku muže a ženy, či obecně samce a samice a stejně jako jakýkoliv jiný živočich či rostlina na této planetě existuje i člověk kvůli jedinému úkolu a to rozmnožení.

+2/−3
19.6.2018 10:09

J21a90k27u56b 80B70o18h95o18n53ě23k 8655806639937

Neplnoletí občané nejsou způsobilí k uzavírání právně závazných smluv, mezi které patří i manželství

+2/0
19.6.2018 10:25

V86í96t56ě16z88s55l13a96v 22K90o79š92ť83á96l 9988464408

Pedofilové si rodinu samozřejmě založit mohou a také tak činí, pokud se léčí a své choutky ovládají, ani se o tom nedozvíte. Byl zde dokonce od jednoho takového zajímavý blog.

PS zdravím digitrony.

+1/−1
19.6.2018 11:19

B17o79ž36e81n63a 43K43r46i91v36o37ň64a58k19o68v10á 6881707391133

Měl bít MINUS....vaše přirovnání je otřesnéRv

0/0
19.6.2018 11:38

K71a94r86l17a 93N14o65v11á77k33o98v19á 4174812575107

Sňatkům pedofilů s dětmi a nekrofilů s mrtvolou brání to, že druhá strana takového sňatku není k sňatku způsobilá, neboť není svéprávná. Předpokladem sňatku je totiž dobrovolný souhlas dvou svéprávných osob. Což u homosexuálů samozřejmě splněno je, stejně tak si může vzít třeba sadista masochistku ;-)

0/0
25.6.2018 8:45

Z36d22e32n63ě22k 68D96a29n74d41a 1621805

Při vší úctě omezí. Ne dnes a zítra - jak se všude ptáte. Ani od toho neodstaneme rakovinu jak jste mi odpověděla. Pan Haluza myslí svou hlavou a zdá se, že i Vy. On ale vidí mnohem dál a Vy jen metr před sebe. Jenom ten jeden metr aby jste o něco nezakopla. Ale svět nekončí na hranici Vaší viditelnosti...

0/0
19.6.2018 17:52

M21i91c93h36a68l 43G67e21c92i28k 6865589767424

Zakon je zakon, ale treba uznat aj to, ze keby zakon stanovil, ze voda je sucha, tak to tiez nezacne byt automaticky pravda. V stredoveku sme mali zakony, ktore stanovili ze papez je neomylny, a tiez to nebranilo papezom tvrdit, ze Zem je plocha. Mozno ze stanovit co je hranica statu, alebo co je nemovitym majetkom, sa da viac-menej jednoznacne, ale zakony, ktore stanovuju nieco ciste na zaklade kulturnych preferencii alebo obycajnej mody, aka bola v dobe ich vzniku, nie su nemenne, ani nie su ziadnymi univerzalnymi pravdami.

0/0
19.6.2018 13:05



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz