Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J10a48n 34Z24i10e92g54l83e39r

27. 11. 2017 16:31

Zasloužená karma. :-)R^

0 0
možnosti

Máte pravdu, pane Sidovský podobná vyjádření na adresu kohokoli nejsou v žádném případě v pořádku. V pořádku není ani to, že že Vám pánové neodpověděli. Chci Vás však ubezpečit, že v tom nejste sám. Osobně jsem psal paní poslankyni Miroslavě Němcové, kde jsem jí jako bývalý volič ODS vysvětloval důvody, proč je pro mě v současnosti tato strana nevolitelná. Psal jsem svou kritiku ve slušném tónu, podotýkám. A odpověď? Žádná! Psal jsem před dvěma lety panu rektoru Masarykovy university Bekovi, kde jsem protestoval proti finanční podpoře studentů, kteří místo studia šli na Balkán vítat muslimské imigranty. Ptal jsem se jej, jakým právem využívá veřejné prostředky školy na akce ryze politické a aktivistické! Myslíte si, že odpověděl? Opět nic!

0 0
možnosti

Chápu Vás pane Pecka,ale musím podotknout,že zde nejde o využití,či zneužití. Tady jde o vraždu! Byl to podlý a zákeřný výrok na bezbranné a nevinné lidi. A to, že se minimálně veřejně neomluví je hanebné a je proto důvod se bát.

0 0
možnosti
Foto

Pokud jde o ten nejnovější blog kolem Slavíka, souhlasím, že represe poroty vyvolá reakci a tudíž lepší reklamu si skupina nemohla přát. Pokud jde o gaye, je to něco podobného. Kdyby se v médiích neprotežovali, kdyby na sebe neustále neupozorňovali, nevyprovokovali by nesmyslné reakce. Věty o plynu samozřejmě nikdo nemyslí vážně, ale jsou protiváhou vychvalování a vynášení nemocné sexuální orientace..

2 1
možnosti

Jaké vynášení nemocné sexuální oeientace? To je co za pojem? Přežitky! Jde o jinou formu sexuální orientace,není nemocná!!!

0 0
možnosti

Takže ještě jinak,s dovolením sem dám ještě 1 příspěvek nyní.Panovi Okamurovi jsem napsala na je FB stránky doraz, na vyjádření se k výrokům pana Staníka a k ignoraci pana Holíka,následně jsem připojila odkaz na celou kauzu. Vše jsem si vyfotila. Svůj argument ksem príhodila i v jiný ch částech diskuze. 4 hodiny to vydrželo bez povšimnutí,po té mě vymazali a zablokovali možnost cokoli napsat, či jinak reagovat. Tudíš z diplomacie Okamury jsem omráčena a koukám,že jeho strana je opravdu svoboda sama...blocí pravdu rozhodně neumlčí,umlčel jen mě! Ale já nejsem sama...

0 0
možnosti

Dnes jsem kontaktovala pana Okamuru a napsala mu žádost o vyjádření se. K tomu jsem i na jeho stránky dala odkaz na kauzu s panem Staníkem. A výsledek? Vymazáno! To je svoboda a Okamura....

0 0
možnosti

z nekterejch kohoutku, Janisi, voda netece nikdy a z jinech zase tece bahno

ohradil ses a to je dobre

ze se z druhy strany nedostalo odezvy svedci jen o tom, jaka ta druha strana je

3 0
možnosti

No, každopádně k věci! Smyslem tohoto blogu je zřejmé, že je to, jak se lidi k sobě navzájem chovají, že zde není žádná úcta mezi lidmi a že člověk ve vládě by měl jít příkladem a nešel. Já si myslím, že by určitě neměl být ignorován, zatracován či zablokován...atd člověk, který se ptá na něco, co ho urazilo, nebo řeší něco s rozvahou a myslí to upřímně bez nadávek či něčeho jiného. Zde pan Janis si myslím, že měl právo na odpověď, byť je či není vlivnou osobou. A doufám, že se pan Janis odpovědi dočká :-)

0 0
možnosti

Já bych to pane Janisi se pokusila napsat ještě jednou s mírnou obměnou, a třeba na druhý pokus to už vyjde a odpoví. Třeba měl tento týden práci.... Tím se snad nic nezkazí, nebo ano?

0 0
možnosti

Ze se divite. SPD je bahno nasi politiky. Kupodivu 10% lidi vubec nevadi jejich cenzura a lhani, kdyz uz jim nevadi jejich nazory.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS