Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fidel

karma...jednoznačná a zasloužená

R^

0/0
19.8.2011 9:40

Jan Vrana

Nedůstojné

"Slavny producent" by se nemel uchylovat k takove nizkosti jako je zesmesnovani oponentova jmena. Uz jen proto, ze je to spatne PR homosexualistickemu hnuti.

0/0
11.8.2011 15:46

jardahol

bible a homosexuálové 2

Když jim známost Boha nebyla dost dobrá, Bůh je vydal jejich zvrácené mysli, aby dělali, co není správné. 

 Jsou prolezlí nepravostí, podlostí, chamtivostí a záští; jsou plní závisti, vraždychtivosti, svárlivosti, lsti a  zlomyslnosti; štváči a pomlouvači, odpůrci Boha, zpupní, arogantní, vychloubační, vynalézaví ve zlu, vzpurní k rodičům;  nerozumní, nespolehliví, bezcitní a nemilosrdní.  Přestože znají Boží rozsudek smrti nad pachateli těchto věcí, nejenže je sami dělají, ale ještě to ostatním schvalují.

List  Římanům   1.kapitola

0/0
10.8.2011 21:49

jardahol

bible a homosexuálové - 1

Ačkoli Boha poznali, nectili ho jako Boha. Místo aby byli vděční, propadli ve svých myšlenkách marnosti a jejich nerozumné srdce se ocitlo ve tmě.Prohlašují se za moudré, ale jsou blázni.  Slávu nesmrtelného Boha vyměnili za pouhé obrazy smrtelného člověka, ptáků, zvěře i plazů.  Bůh je proto vydal nečistotě, po níž v srdci toužili, aby si navzájem prznili těla,  když vyměnili Boží pravdu za lež a ctili stvoření a sloužili mu raději nežli Stvořiteli, který je požehnaný navěky. Amen.  Bůh je proto vydal hanebným vášním. Jejich ženy vyměnily přirozené obcování za to, které je proti přírodě.   Stejně tak muži opustili přirozené obcování se ženou a vzpláli touhou k sobě navzájem; muži páchají nestydatost s muži a za svou zvrácenost na sebe přivádějí nevyhnutelnou odplatu.

+1/0
10.8.2011 21:47

Karel Žerotín

Á tak pán je termální ?

Pan Hájek zmatený není, to jenom Vy máte pomatené hodnotyRv

0/0
10.8.2011 21:45

schogetten

Re: Á tak pán je termální ?

Bože... To je názor....Rv

0/0
12.8.2011 14:51

BlancheK

Hájku zelený :-)

Homosexualita není nemoc! Všichni lidé jsou si rovni a není důvod mezi ni dělat rozdíl.

Ale chápu, že "křesťanský" Hrad má pocit, že to musí být jinak!

+1/0
10.8.2011 15:54

quido

Re: Hájku zelený :-)

obráceně - není-li to nemoc - je "normální"?? je to skutečně něco, čím se máme chlubit a předsouvat obyčejným lidem tak, že pomalu by měli mít pocit, že jsou to oni, kdo je nenormální???8-o

0/0
10.8.2011 18:18

schogetten

Re: Hájku zelený :-)

Samozřejmě, že je normální. Tak jako Vy jste normální (možná), že jste heterosexuál (předpokládám), stejně tak je i normální ten, kdo je homosexuál.

0/0
12.8.2011 14:54

Jan Vrana

Re: Hájku zelený :-)

Ano, vsichni lide jsou si rovni, ale nekteri jsou si rovnejsi a proto dostanou z oficialnich mist podporu na pochybnou demonstraci sve rovnosti. Tato podpora vlastne onu deklarovanou rovnost popira.

0/0
11.8.2011 15:51

quido

Re: Hájku zelený :-)

R^

0/0
11.8.2011 22:07

tojsouveci

Nějak

Nějak to nechápu. To myslíte, že se tím nějak vylepší pověst homosexuálů, když se k tomu přihlásí nějaká známá osoba (sportovec apod.)? A jak by to bylo, kdyby se nějaká známá osobnost přiznala k tomu, že je pedofil, zoofil, či jiný "fil"?

V ten okamžik by se měla společnost snažit přestat odsuzovat tyto osoby a snažit se o jejich porozumění a podporu? Možná i bojovat proti jejich diskriminaci z hlediska práva co se týká jejich sexuálnímu vyžití?

.

Já nevím. Třeba to za pár let přijde. Se stejnými argumenty jako u homosexuuálů. Tzn., že se tak narodili a nemohou za svoji sexuální orientaci (což je pravda). Neměli by mít právo na sex s vybraným objektem stejně jako ho mají ostatní?  Věřím, že během dalších desetiletí spolenost vymyslí ještě mnoho "diskriminací", které bude potřeba odstranit :-)

+1/0
10.8.2011 14:35

fidel

karma...jednoznačná a zasloužená

R^

0/0
10.8.2011 11:57

kochi1

Janis Sidovsky

pedagog na univerzite J.A.Komenskeho....Komensky se musi otecet v hrobe, kdo uci na univerzite nesouci jeho jmeno, potazmo, co je tato radoby univerzita (soukroma) vubec zac. O tom, ze tam studuji lide co nemaji na beznou VS parametry vubec nemluve :)

0/0
10.8.2011 11:26

cmelak598

RE

Nikoho neodsuzuji - ať si každý spí s kým chce, člověka posuzuji podle jeho morální kvality !!, nedochází mi proč pochoduje po Praze "hrdý" průvod? Ta "hrdost" se má týkat čeho ? Pochopil bych kdyby se jednalo o průvod třeba vědců kteří za zasloužili o nový lék, sportovců kteří vyhráli mistrovství světa apod. Důvod "chlouby a hrdosti " mi však u tohoto shromáždění uniká. To už můžou vyrazit do ulic třeba tramvajáci, kteří budou s patřičným hudebním doprovodem jásat jak se jim líbí nové tramvaje ;-D. Když je homosexualita "normální" proč se tím chlubit na ulici?Já také nepůjdu s manželkou na ulici a nebudu tancovat...ale tak špatný nápad to zas není. Udělat pride pochod manželských párů, že to spolu vydrželi (50% rozvodovost tedy nic moc)

0/0
10.8.2011 9:01

quido

Re: RE

R^R^ ... přidám se k vám do průvodu .. myslím, že 22 let společného soužití s manželkou bych měl řádně oslavit .. že jsem vydržel být NORMÁLNÍ...

0/0
10.8.2011 18:19

barakud

Re: RE

;-) oba příspěvky moc pěkné R^

0/0
12.8.2011 12:16

quido

zmatený autor ....

... nevytýkám nic těm, co mají smůlu a narodili se, či se přiklonili k jiné než NORMÁLNÍ orientaci - je mi zle z toho, že tato společnost je nucena takové lidi "oslavovat", či obdivovat.... je mi zle z toho, jakým způsobem jsou devastovány základní pilíře každé normální společnosti, jak pod rouškou multi-kulti, či "tolerance" jsou nám podsouvány "hodnoty", které hodnotami nejsou .... nazývejte mne rasistou, xenofobem, ale s veřejnou oslavou NESOUHLASÍM - a nemá to nic společného s žádnou "záští", kterou bych k této komunitě choval - je to zášť ke způsobu jakým se tato komunita chce prezentovat ... HOWGH!

+2/0
10.8.2011 6:09

Doktor.bota

Re: zmatený autor ....

prozraďte mi, kdo a jak vás nutí "takové lidi oslavovat"? prostě ten pochod ignorujte a svoji žluč si vystříkejte doma třeba na svou ženu (máte-li nějakou)

+1/0
10.8.2011 11:48

quido

Re: zmatený autor ....

ignoruji ho, ale díky "záštitám primátorů" a díky médiím je to téměř nemožné ...

.. a BTW: ženu mám, ale do toho vám opravdu ale opravdu nic není ;-)

+1/0
10.8.2011 18:16

popetr

Česká společnost je velice, velice tolerantní

a moralisté tvrdí, že dokonce netečná. Jsem ale snad lump, když vidím, jak jeden fousatý olizuje druhého fousatého a strká mu ruce do slipů? Nejsou to zvrácené hodnoty? Mohu za to, že se mi chce zvracet? Je to, nebo to není normální, že můj žaludek to bere jako zvrácenost? Kdomi to vysvětlí?

0/0
9.8.2011 20:09

baano

Re: Česká společnost je velice, velice tolerantní

je to normální, že se tak cítíte, mě je z toho taky blivno

0/0
9.8.2011 20:56

rudaz

Re: Česká společnost je velice, velice tolerantní

Neničte si zdraví, je Vaše. Aby i GLBT byli zdraví a se zdravým rozumem prožívali život, je třeba jim trpělivě a s láskou připomínat moudra z knihy knih či díla J.A.Komenského (zaměstnavatel autora jej má v názvu). Třeba to později autor článku pochopí a dokáže najít vůli ke změně. Všichni jsme na cestě TAM a někdo si vybere cestu za CÍL, někdo za prostředek k dosažení CÍLE. Statistika o životě a díle GLBT se nachází na www.hcjb.cz,

v nich "Zápas o duši" č.68, článek "Homosexualita", autor MUDr.Štěpán

Rucki CSc. Precizně je v článku popsána i nutkavá (kompulsivní) porucha

chování, tedy závislost. Zkusíš to, zvykneš si a potom jsi závislý. Každá závislost je léčitelná, viz knihy pana Břetislava Kafky, zvláště "Kultura rozumu a vůle". Sám pan Kafka vyléčil i závislé na homosexualitě. Oni chtěli změnu a bylo jim pomoženo...

0/0
9.8.2011 21:00

Havana rum

Já do vašich buzbarů taky nechodím protestovat

Nevím, jakou máte potřebu dávat všem najevo, že jste homosexuálové, nebo-li devianti. Je to vaše věc, nikdo vás neomezuje ( kromě vás samých ) spíše naopak. Tato společnost vám dala takovou svobodu, že jste si to za komunistů ani nedokázali představit. Mějte alespoň elementární slušnost, protože tolerantní byste měli být právě vy!

+4/0
9.8.2011 19:51

Karel Pipin

Hájek vyjadřuje názor, s kterým mohu částečně souhlasit

Nedivím se mu, že je udiven, že funkcionář "pravicové" strany veřejně podporuje tuto, dle mého názoru, dekadentní opičárnu.

Proč mají pořadatele potřebu provokovat a dráždit tu část veřejnosti, která má odlišný názor, odlišnou orientaci, historii, kulturu atd. Homosexualita už dávno není trestná, je součástí moderní společnosti, velká většina společnosti ji dávno toleruje nebo je jí ukradená.

Tak proč mají pořadatelé této akce potřebu dráždit a vnucovat svou sexuální orientaci veřejnosti, která je už dávno ve většině toleruje ? 

Proč nemám právo mít na tuto tuto dekadentní opičárnu jiný názor než Vy nebo Ti, kteří takhle pomáhají skrze média tuto již částečně narušenou společnost ještě více cíleně rozvracet?

+2/0
9.8.2011 17:33

devilart

Janisi, DÍKY !

R^

0/0
9.8.2011 17:23

Old Nord

Vytvárate si viac a viac odporcov takýmto postojom

Sám čas vás dohnal pane Sidovský, čas ukázal kto je zmatený, viď vaše porovnanie s britským premierom. Britský premiér má momentálne skutočný problém a je "najlepší" príklad v Európe ako sa to ne/robí aby bol slušný občan "spokojný". Aj jeho iba dobehol čas.

+2/0
9.8.2011 17:01

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

ja se svym hradnim jmenovcem souhlasim

On taky nerekl nic proti homosexualum, nenaznacil, ze by se meli nejak diskrimovat apod. On pouze rekl, ze jejich orientace neni normalni, je to uchyka (cizim slovem deviace).  To neni urazka, ale proste konstatovani faktu.

Takze veskere homofilni komentare, narceni z homofobie a xenofobie, co se k tomu vyrojily, svedci jen o dezinterpretaci a nepochopeni.

Kdyz se homosexualove takto aktivne prezentuji, vadilo by vam, kdyby se stejne aktivne prezentovali pedofilove, zoofilove, nekro- a gerontofilove a ostatni, kteri maji nejakou uchylku?

+2/0
9.8.2011 16:44

rudaz

Univ. J.A.Komenského

Absurdistán - autor pracuje, tedy vychovává mládež na univ.J.A.Komenského. Toho vizionáře, který uctíval Bibli! Nabádal k jejímu dodržování, vydal i své Desatero. Začíná slovy:Následuj cestu ctnosti, střez se neřestí a zla, první tě

povede k blahu, druhá ke hříchu a k bolu. To je začátek vědy, která má zdobit tvůj život. Slyš jaké jsou následky toho a pomni na konečný cíl a 1 - 10 bodů. A co stojí v Bibli?"Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní,

ani samcoložníci(hms), ani zloději, ani lakomci, opilci, utrhači, lupiči

nebudou mít účast v Božím království" » 1 K 6:9-10 (Zápas o duši č.100 "Křesťan na hromádce"

str.19 na www.hcjb.cz).Takže autor nechť si ujasní kam patří, jakou víru vyznává a potom vážně jde diskutovat. Takhle to vypadá, že si dělá legraci ze všech. Ze znalců Bible, z obyčejných lidí a studentů zvláště. Co na tohle řeknou jeho nadřízení....?

+1/0
8.8.2011 22:25

Jahnn

Pan Sidovský

mi svým blogem připomíná potrefenou slepici. Tím, jak rádoby urážlivým tónem směrem k Hájkovi připomíná jakési setkání ragbisty gaye s br. premierem, na sebe prozrazuje, že vlastně ani neví, v čem je jádro pudla Hájkova článku. Proto: Hájkovi se nelíbí, že primátor Prahy delegovaný na svůj post pravicovou stranou svojí oficiální záštitou nad karnevalovým srazem společenstvím lidí, které příroda neobdařila normálností v sexuální orientaci.  Jasně, že Hájek svůj názor dal najevo tak, aby to nebylo jen plácnutí do vody. A já mám názor, že když pr. Svoboda (spolu s mnohými dalšími "konzervativci" dělá takovouto politicky korektní politiku, tak se potom opravdu nedivme, že svět je převrácen na ruby, pořádek už není ani na papíře a máme tady jeden super malér za druhým.

+4/0
8.8.2011 17:14

hanah7

pane Sidovský,

co vám konkrétně vadí na slovech pana Hájka ?  Umíte to vysvětlit, aniž byste mu podsouval nějaké záměry ?

Uvádět jako vzor cizí politiky, kteří se chovají tak či onak, mi připadá také dost hloupé. Znamená to snad, že jejich přístup je ten jediný správný ?

Přečtěte si blog pana Romana Jocha, třeba lecos pochopíte :-)

+3/0
8.8.2011 16:59

katkota

Re: pane Sidovský,

Také nevím, o co se pan Sidovský tady snaží. Navíc, nemyslím si, že by pan Hájek měl problém se s jakýmkoli homosexuálem setkat nebo s ním pracovat. Ať si každý spí s kým chce, ale co je na gayích takového, abychom se vyvyšovali a zbožňovali? Na co jsou vlastně pyšní? Pyšní na sebe ať jsou ti, co třeba v manželství vydrželi více než 20 let, vždyť to je výkon hodný respektu a obdivu. Ceňme si skutečné hodnoty a výkony, ať mají naše děti v něčem vzor. Já respektuji kohokoliv, kdo něco dokázal, a co dělá doma v posteli, mne nezajímá. To je každého osobní věc.

0/0
11.8.2011 15:37

metafrik

hájek jen svoji nesnášenlivost halí do blafů o spravedlnosti

Ale jeho 5 minut slávy skončilo, jako pokaždé

+1/0
8.8.2011 14:34

masoreti

kalí vodu, předsedo...

ne že bych se panem hájkem s jeho různými výroky ztotožňoval, ale v tomto jsem spíš na jeho straně, pane sidovský. vy si totiž stále nejen nechcete uvědomit rozdíl mezi normou a tolerancí, ba co víc, snažíte se míru tolerance nastavit mimo přijatelnou mez a celé toto pásmo prohlásit za normu. norma je určitý ideální stav, kterému dnes vyhoví asi málokdo, ať je to z hlediska morálky, fyzických kvalit apod. tolerance je pouze určité valenční pásmo, kdy je odchylka, úchylka, chyba, deviace (dosaďte, co je libo), ještě přijatelná. příklad: má-li soustružník normativně stanoveno jaké rozměry má mít výrobek, který produkuje, tolerance pouze stanovuje, jak velkou "chybu" lze v jeho práci ještě připustit, aby to nemělo za následek to, že celé soukolí, ve kterém bude prvek instalován, pak nebude fungovat. opakuji - celé (!) soukolí.

+1/0
8.8.2011 13:39

masoreti

Re: kalí vodu, předsedo...

otázka nyní zní, zda jste z biologického hlediska mimo toleranci, nebo ještě v ní. v jiných živočišných druzích byste pravděpodobně skončili na okraji společenstva, neschopni předávat svou "alternativní" genetickou alelu. vaše snaha vychovávat děti (většinou asi cizí, protože vlastní by vám asi nikdo uzmout nemohl) je nebezpečný jev. ne proto, že předáte svůj genetický podíl, ale je nebezpečná v tom, že dítěti nevhodnou výchovou posunete hranici normálnosti někam za přijatelnou mez. na celou společnost to pak může mít devastující účinky. na druhou stranu musím uznat, že stejně devastujícím způsobem ovlivňuje společnost mnoho jiných špatných vlivů, nejen ten váš.

+2/0
8.8.2011 13:46

Livrak7

Re: kalí vodu, předsedo...

Naprosto přesné. R^

0/0
8.8.2011 14:04

metafrik

Re: kalí vodu, předsedo...

Zase někdo, kdo se ohání tolerancí a neví co to je, bolševik ho to nenaučil. Stačilo napsat, nesnáším vás, buz####ti, bylo by to upřímnější -a hlavně kratší

+1/0
8.8.2011 14:39

masoreti

Re: kalí vodu, předsedo...

omyl pane. vy tady uvádíte protimluvy. tolerance je snášenlivost. ale snášenlivost něčeho, co není příjemné, něco jako ostříhané vlasy za límcem. je to nepříjemné, ale snesete to a vydržíte to domů a tam se osprchujete. když ale něco máte rád, nemusíte aplikovat toleranci, není potřebná.

+1/0
8.8.2011 15:26

janulator

Homosexualita není normální

To však neznamená, že bychom neměli být v duchu křesťanských tradic k homosexuálům a lesbičkám láskyplně tolerantní. Ale láskyplná tolerance musí končit když táto menšina chce napadat základní pilíře naší civilizace a jedním z nich je rodina složená z muže-otce,ženy-matky a dětí.Za to z jakou sexuální úchylkou oproti standardu většiny se někdo narodil opravdu nemůže. Ale je důležité i pro ně samé aby svou úchylku s pokorou přijali a naučili se s ní žít, i když s určitými omezeními. Kdo se narodí s IQ 50 za to také nemůže, ale musí přijmout fakt, že nebude učitelem,jako člověk měřící 140cm se musí smířit, že nemůže hrát basketbal. Stejně tak by homosexuální lidé měli s pokorou smířit s tím, že nemohou vychovávat děti, protože by jim dali do vínku špatné vzorce chován přinejmenším pro spokojený život život heterosexuála, což by tyto děti nenávratně psychicky poškodilo.Když budou homosexuálové více pokorní ke svému osudu, který jim nikdo nezávidí,nebudou mít problém s majoritou.

+2/0
8.8.2011 12:38

pk203@klikni.cz

Já myslím že pan president to řekl naprosto přesně

Máme být tolerantní k homosexuálům ale nemáme být tolerantní k homosexualismu, který hlásá, že homosexualita je NORMÁLNÍ......ale to není pravda homosexualita je odchylka od normálu. (Deviace (z lat. de-viare,

odchýlit se z cesty) znamená odchylku, v češtině obvykle jednání

člověka nebo skupiny, které se odchyluje od sociální, kulturní nebo

morální normy. Takové jednání se označuje jako deviantní a jednající člověk jako deviant.)

+3/0
8.8.2011 9:35

Jay6

Re: Já myslím že pan president to řekl naprosto přesně

To je poněkud zvláštní logika. To že existují menšiny, které se odchylují od většiny je prostě normální. A tedy i homosexualita je naprosto normální. To není žádný homosexualismus. To je fakt. Pokud lze odchylku od kulturní, sociální či morální normy nazvat deviací potom i názory prezidenta Klause se výrazně odchylují od celosvětové většinové morální, kulturní či sociální normy a podle této logiky je tedy lze považovat za odchylku tedy deviací a samotný prezident tedy může být bez obav označen, podle něj hodnotové neutrálním slovem, deviant! Podle vaší definice tak máme skutečně na hradě devianta! A není bohužel sám.

+1/0
8.8.2011 12:24

Livrak7

Re: Já myslím že pan president to řekl naprosto přesně

Vaše logika je divná. Odchylka je normální? Kdyby byla normální, neni to odchylka. Navíc aby si to rozdávali dva samci, skutečně normální neni, jak z hlediska rozmnožování, tak z hlediska ovlivnování okolí které bude po x letech toto považovat za normální. A propo, nemusí zůstat jen u toho, že budem nazývat normální jen homosexuály. Za několik let to můžou bejt i jiný dnes zatim braný jako úchylky.

+3/0
8.8.2011 14:09

Kahlan Amnell

Re: Já myslím že pan president to řekl naprosto přesně

Když si to dvě slepice budou každý den rozdávat, přijde mi to normální. Pokud jedna snese vejce a vylíhne se kuře (bez kohouta), to už normální není. ;-D

Nevím, co někteří máte pořád s tou normálností? Vysoká inteligence taky není normální a určitě raději budeme mít v parlamentu a mezi učiteli IQ devianty než normované průměry s IQ 100.

0/0
8.8.2011 15:26

holydance

Jak tak čtu tu diskusi.....

...tak středověk neskončil...středověk trvá...!

+2/0
8.8.2011 9:25

j.nozicka

Re: Jak tak čtu tu diskusi.....

R^

+1/0
8.8.2011 11:28

j.nozicka

Vidím to velmi podobně

Viz http://nozicka.blog.idnes.cz/c/204280/Kdyz-je-konzervatismus-pokriveny.html#t2

+1/0
8.8.2011 9:16

Livrak7

.-)

Degenerace lidstva spočívá v tom, že se začne tolerovat i to, co se tolerovat nemá. Prostě když se většina začne sklánět před nátlakem menšinou.  A nejhorší je na tom, jak ta většina si ještě myslí jak je moderní a ušlechtilá.

+2/0
8.8.2011 8:44

Jay6

Re: .-)

Klausovy, Hájkovy a Bátorovy názory jsou naštěstí pouze uchýlkou oproti současné většinové, celosvětové, morální normě. Je pravda, že jde o dost zvrhlou myšlenkovou uchýlku.

+1/0
8.8.2011 12:28

sfera

Pánové

Pánové Sklodovští a Sidovští zkuste si přečíst rozhovor na idnes s paní Prekopovou ...

+2/0
8.8.2011 7:31

katkota

Re: Pánové

To byl jeden skutečně kvalitní rozhovor, a na slová pani Prekopové jednou dojde, jak to už bývá zvykem, když bude pozdě.

0/0
11.8.2011 15:41



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.