Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Hail Eris

9. 5. 2008 15:58
skoda

takova pekna slecna. necham se predelat na zenskou :)

0 0
možnosti
PK

Lanta2004

9. 5. 2008 15:45
No nevím,nevím

Jsem sice gay,ale že by nějak pro můj život bylo podstatný zda je Aneta Langerová Lesba či nikoli:-/

0 0
možnosti
J

jirkan01

9. 5. 2008 15:44
Mě do její orientace nic není

z vaší je mi při představě sexu blbě, ale nepíšu o tom. Fandím těm, kdo svoje úchylky nepropagují. Co děláte v soukromí je vaše věc, co píšete, je hloupý boj proti normálním lidem. Taky mám své libůstky, ale nehodlám je propagovat ani hledat jejich náznak u mediálně známějších osobností.

0 0
možnosti
RB

erben3

9. 5. 2008 17:22
Re: Mě do její orientace nic není

Jo, tak tohle sedí jako prdel na nočníku! R^

0 0
možnosti
T

Tonka

9. 5. 2008 14:19
Ach jooo ....

U výrazů typu gays/lesbian friendly ... coming out ... jsem jen obrátila oči v sloup a z odklikala se někam jinam ...

Ne jen že mi tento zbytečný článek nic nového nesdělil a nedal, ale taky jsem dost háklivá na takové to naše světácké "čekliš" ............

;-D 

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

9. 5. 2008 15:08
Re: Ach jooo ....

me se zas libi vyraz gay portal ;-D

0 0
možnosti
NU

Lessfax

9. 5. 2008 14:10
Bulvár

Ačkoli je to článek bulvárního ražení a homosexuální témata jsou mi "šumafuk" a snesl by méně zvýrazňování, je to pěkně napsané.

0 0
možnosti

pakoss

9. 5. 2008 14:08
No a co má jako být...........???

Nechápu význam článku.....

Proč se takovou okrajovou záležitostí zabývat?

A koho to vůbec může zajímat?

A proč to píšete právě vy?  myslím, že jste nějaký gay, ne?...zpěvák nebo malíř? ale to je jedno....

Pouze si myslím, že ten příspěvek, který jste napsal, je zcela nedůležitý a okrajový...nemá cenu se vlastně k němu ani vyjadřovat.... :-)tak nevím ani proč to sám dělám....No, pište si příště o něčem podnětnějším....třeba o vašem postoji k OH a Tibetu.....

0 0
možnosti
LD

strycek_Pompo

9. 5. 2008 13:48
A

tohle jste napsal proč? Kvůli ní těžko. Takže kvůli sobě? Tohle mě vždycky dozrazí, když sami homosexuálové považujou něčí sexuální orientaci za tak důležitý téma, že je třeba se tim veřejně zabývat. Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6219x
Producent, manažer, marketingový konzultant v oborech showbyznys a média. Mediálně zastupuje Český národní symfonický orchestr a festival Prague Proms, podílí se na publicitě muzikálů a momentálně produkuje představení Noci na Karlštejně na hradě Karlštejn.

sidovsky.cz