Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

falm

18. 10. 2012 17:08
Myslel jsem, že jste vstupenku dal jako dárek Pavlu Vítkovi?

To jste ho o ni připravil?

A nebo jinak: on ji dostal jako dárek k narozeninám. ZA CO jste ji dostal Vy?

0 0
možnosti

falm

19. 10. 2012 13:45
Re: Myslel jsem, že jste vstupenku dal jako dárek Pavlu Vítkovi?

A ještě: není něco v pravidlech o copyrightu? Jak to, že ten samý text publikujete jinde?

http://www.colourplanet.cz/78834-nezapomenutelna-barbra-streisand

1 0
možnosti

Jana Kolářová

18. 10. 2012 15:00
moc vkusně jste to napsal

- jako bych tam byla (už pro to, že při názvech všech skladeb mi rovnou naskakuje melodie). Já jsem jela na koncert BS v roce 2007 do Londýna. Zážitek to byl veliký, ale je zakímavé, že ne tak velký, jak jsem očekávala.Což jsem si odůvodnila tím, že DVD z koncertů jsou zkoncentrovaná, nikdo vedle Vás nešustí programem a sedíte v první řadě (před tou televizí). Živý zážitek má zase jiná kouzla - ten londýnský i to, že v hledišti seděla Meryl Streep, takže jsme měli dvě největší americké hvězdy TADY a TEĎ. Děkuju, napsal jste to moc hezky. :-) JK

0 0
možnosti

hovn

18. 10. 2012 15:44
Re: moc vkusně jste to napsal

paní KIolářová, jako blogerka z mého pohledu celkem OK, ale překvapuje mě, že i vy se necháte unášet selebritami - asi je to tak,  jak říkal jeden náš učitel - každý je svým  způsobem cáklej.

0 0
možnosti

AAP včera

18. 10. 2012 13:51
Tiše závidím

;-)

0 0
možnosti

hovn

18. 10. 2012 13:15
No hlavně,

že jste světovej a nechyběl jste tam a také nám o hudbě povyprávěl - úplně mě to vzalo

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS